BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

assaLamuALaikum


Tuesday, April 19, 2011

andai kau percaya....

Lestari - Kalau kau tak ingat

Dalam hati kecilku terpahatku oh namamu
Kuharap engkau tahu aku cinta padamu
Jangan kau mula jadikan gerimis mengundang kesudahan
Ku bimbang pada diri ini suatu hari akan ditinggalkan

Mungkin kau juga tahu deritanya seorang insan
Yang mana sebelum ini cukup sengsara
Moga cintamu pasti lahir dari hati suci
Bilakan rekaan manis di seballik ucapan


Kuharap biar berkekalan
Cuma itu yang ku inginkan
Kuncilah pintu hatimu
Dengan kuat jangan kau lepaskan
Setialah

Andai bulan bisa ngomong padamu
Pasti kau pun tahu aku sungguh-sungguh
Memang banyak benar yang mengimpiku
Mujurlah aku fikirkan oh namamu

Aku juga aku tahu engkau banyak dihimpit
Oleh insan yang menagih cinta darimu
Terserah padamu kalau itu yang terbaik
Diriku ini siapalah

Kalau kau tak ingat biarlah
Tugu cinta ini yang kita sama-sama bina

0 ulasan: